İnceleme

Deadpool

Hepimizin büyük bir heyecanla uzun süredir beklediği film sonunda çıktı. Filmi izleyen olsun izlemeyen olsun açıkçası filmin spoiler verilecek hiçbir yanı yoktu. Film fragmanda gördüğümüzden daha fazlası değildi.

Filmi ben dublaj olarak izledim ve önceden de söylenildiği gibi sansürsüz bir şekilde dublajlanmıştı. Sinemaya beraber gittiğim arkadaşım seslendirmeni beğenmedi ve bence daha kaba bir ses tonu olsaydı daha iyi olurdu dedi. Fakat böyle düşünen tek kişi muhtemelen odur. Bende herkes gibi seslendirmeyi çok beğendim. Altyazılısı nasıldır bilmem ama altyazı seansları akşam üzeri olduğu için onu beklemeden direk dublajı izledim ve pişman da değilim.

Filmin hikayesine gelirsek çokta derin bir hikayesi yoktu. Oldukça sıradan hatta klişe diyebileceğimiz bir olay örgüsüne sahip bir filmdi fakat hiçbirimiz olay örgüsü için izlemeye gelmedik zaten bu filmi, hepimiz oldukça aksiyon ve mizah görmek için geldik filme ve açıkçası gördük de fakat olayları basite indirgemeselerdi daha da muazzam olabilirdi. Her film bittikten sonra bizi etkisinde bırakır ve film bittikten sonra boş hayatlarımıza dönmenin hayal kırıklığını yaşarız fakat şahsen bu filmde ben bu duyguyu hissedemedim. 

Filmin göndermelerle dolu olacağını biliyorduk zaten ama açıkçası bu kadar olacağını hiçbirimiz düşünmemişizdir. X-Men ve Wolverine göndermelerinin bolluğunun yanı sıra birçok gönderme mevcuttu ama tabi anlayanlar için, filmin fragmanını izleyip beğenen de geldi gerçekten Deadpool'u bilenlerde geldi. 

Açıkçası filmi izlerken sinema salonundan kahkahaların yükseleceğini düşündüm fakat yanılmışım. Küfür edilen her sahnede IQ'su düşük arkadaşlarımızın güleceğini düşündüm ve tabi ki de güldüler ama buna rağmen pekte ses çıkmadı. Elbette gülünecek yerler vardı ve buralarda elbette herkeste ufak kıkırdamalar olsa da genelde ben tebessüm ederek tepki verdim. Film daha yeni başlamışken yapılan gönderme olarak gösterilen yeşil fener çizgiromanını gördüğümde büyük bir Green Lantern hayranı olarak yüzümde büyük bir sırıtma belirdi. Bundan daha iyi göndermeler mevcut olsa da beni etkiyen basit bir göndermeydi açıkçası ve evet tabi ki Deadpool 4.duvarı tekrar ve tekrar aştı. 

Benim filmde en çok beklediğim sahne her Marvel karakterinin filminde boy gösteren Stan Lee'nin Deadpool ile karşılaşmasıydı. Diğerleri onu gördüğünde farkına varmasa da Deadpool onu görünce tanıyacak naçizane kişiydi fakat malesef bu karşılaşma yaşanmadı ama tabi ki Stan Lee bu filmde de gözüktü.

Hepimiz biliriz ki her zaman bir after credits bulunur. Marvel hayranlarının kullandığı gereksiz bir laf vardır o da "gerçek bir Marvel hayranı jenerik bitmeden salonu terk etmez", zaten benim gittiğim sinemada bilet gişesinde bir tabelada film bittikten sonra 50 saniyelik bir sahne olduğu yazıyordu. Açıkçası burada bahsettiğimiz kişi Deadpool ne bekliyorsunuz ki o sahnede tabi ki de alışkanlığı bozmamak için koyulmuş bir sahne ve koyabilecekleri bir sahne olmayınca da gereksizce atmışlar önümüze. Tüm yazıların geçmesini dakikalarca beklemek bir hiç içindi ve eğer bu yazıyı filme gitmeden önce okuyorsanız film bitince kalkın gidin kayda değer bir sahne yok internete  düşünce açar o sahneyi izlersiniz, beklemenize değmez. 

Film daha çıkmadan 2.film haberi gelmişti zaten ve hepimizin 2.filmi de merakla bekleyeceğini biliyorum. Her şeye rağmen güzel bir filmdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Asosyal Kahvehanesi Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Blogger tarafından desteklenmektedir.