İnceleme

The Vampire Diaries & The Originals Ortak Bölüm (7x14/3x14) İncelemesi

Hepimizin daha sezon başlamadan açıklanan ve büyük bir heyecanla beklediği ortak bölüm sonunda geldi. The Vampire Diaries'in bu bölümünde muhtemelen ekibi son kez bir arada görüşümüzdü. Önümüzdeki sezona kadar ekibi bir arada göreceğimizi sanmıyorum. Ortak bölüm zaten önceden de açıklandığı gibi Stefan'ın New Orleans'a gelmesiyle başladı.
Açıkçası beklediğim atmosferi alamadım bu bölümden çünkü Arrow&The Flash ortak bölümleri gibi bir sinerji bekliyordum ama bölümün The Originals tarafında The Vampire Diaries karakterlerinden hiç bahsedilmedi bile doğru düzgün. Damon'ın adı bile geçmedi diyebiliriz. Bir tek Caroline'da Caroline'dı. Bende Klaroline'ı sevsem de bu sadece tribünlere oynamaktan başka bir şey değildi. Zaten Julie Plec'in fandomların dikkatinin çekmek için yaptığı asılsız göndermeleri hepimiz biliyoruz.

Freya'nın Stefan'ı tedavi ettiği sırada Stefan'ın durduk yere Rebekah ile önceden ilişki yaşadığına dair konu açması TVD izlemeyen TO izleyicilerini bilgilendirmek için yapılan anlamsız diyaloglardan birisiydi.

Bu bölümde sezonun birçok şeyi ortaya çıktı. Klaus'un 3 sene önce şehirden ayrıldığını öğrendik ki bu muhtemelen sezon finalinde olacaktır. Çünkü nede olsa diğer sezon 3 sene sonrasından başlayacak ve bu da benim diğer sezonda en çok beklediğim şey olacak, TVD'de 3 sene sonrasını beklemesem de The Originals'de bekliyorum. Çünkü sezonun oldukça zevkli başlayacağını düşünüyorum ve Hope biraz daha büyümüş olacak.

Bölümde beni en çok sinir eden şey kesinlikle Klaus'un kuşağının yok olmasıydı. Basit mantıkla düşünürsek "Klaus ölürse dizi biter" ama yinede bunun olmasını hiç sevmedim. Klaus'un öleceğinden değil ama bu olay yinede insanı tedirgin ediyor ve çok gıcık edici bir durum.

Herkes Davina'dan nefret etse de ben pek etmiyorum. Arada sinir bozucu bir iki hareketi olsa da yinede sevdiğim bir karakter. Sonuçta bir karakter çok iyi yada çok kötü olmak zorunda değil. Bu gibi durumlar normal bir şey her dizide ama biz hala bu karakterleri sevmemeye devam ediyoruz. Tamam bazılarının cidden b*ku çıktı ama bizim elimizden bir şey gelmez.

Bu bölümde en sevindiğim ve belkide bölümün anlamlı gelebilecek tek şeyi Kol'un dirilmesiydi. Umarım ilerleyen bölümlerde konudaki rolü büyür. Haftaya çıkacak bölümde kardeşlerinin yanına gidip "Hello Brother" diyerek güzel bir giriş yaparsa da hiç fena olmaz hani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Asosyal Kahvehanesi Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Blogger tarafından desteklenmektedir.