İnceleme

Blue Mountain State the Rise of Thadland

Efsane dizi BMS bittiğinde hepimiz üzülmüştük. Fakat efsane geri döndü. BMS film olarak devam ediyor.

Thad sonunda okuldan mezun olup profesyonel oldu. Oldukça büyük miktar bir paraya transfer olan Thad parayı bol buldu ve bu parayla ne yapacağını bilmediğinden saçma sapağın şeylere çokça para yatırarak güzel bir şöhret hayatı yaşıyor. Bu sırada okulda son senesi olan Alex Moran, Thad'in gitmesiyle BMS'in Kralı olarak keçi yurdunda hayatını sürdürmekteydi fakat okulun yeni dekanı keçi yurdunu Alex'in elinden alarak açık arttırmayla satacağını açıkladı. Alexte tek çare olarak keçi yurdunu satın alması için Thad'den yardım istemeye gitti.

YAZININ BURADAN SONRAKİ KISMI SPOİLER İÇEREBİLİR

Film 2 Şubat'ta çıktı ve dizisini de çeviren eşekherif tarafından çevirildi. Ben filmi çıktığı anda elimde muhafaza etmiştim ve çeviri gece 04:47'de çıktı. Bende hemen o sırada altyazıyı indirip izledim. Açıkçası büyük bir umut ile izledim ama büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Dizisinin hiçbir bölümünü bu filme değiştirmem. Bu kadar büyük konuşuyorum ama izlerken anlarsınız dizinin her bölümü bu filmden daha güzel. Dizide en başta Thad'den "get out of my house" lafını duyamadık bile. Dizi Thad'in çığlıklarıyla şenleniyordu. Filmde ise bu çığlıklar oldukça etkisiz kaldı. Dizinin eski kadrosundan olan Craig Shilo ve Radon Randell'i gördük fakat çok fazla görünmediler ortada figüran gibi dolandılar. Radon Randell'in filmde repliği yok bile diyebiliriz. Craig Shilo ise çok yapmacık durdu. Bana sanki bu sefer Sam Jones III rolü taşıyamamış gibi geldi. Film her ne kadar içinde absürtlük barındırsa da bu tarz bir diziden beklenende buydu. Filmin absürtlüğüne bir lafın yok. Tabi bunlar benim görüşlerim sizin görüşleriniz farklı olabilir ama filmin size de yetersiz geleceğini düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Asosyal Kahvehanesi Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Blogger tarafından desteklenmektedir.